Att vara vacker är inget jag är bra på

Nu har jag tröttnat totalt på hur jag ser ut! Ska från och med idag börja hård banta om de så kostar mig bullimi på det!
På senare tid har jag bara blivit mer och mer missnöjd med hur jag ser ut, och provrummen i affärerna gör ju inte sanningen bättre. Jag orkar inte längre stå i provrummen och börja grina för att jag är så ful som jag är, eller tjock är nog det sanna svaret.
Jag tror att många av oss vill ha den perfekta kroppen och det perfekta livet. Just nu är det hur jag ser ut som gör mig gråhårig. Jag har inte kännt mig vacker på flera månader! Jag skriker efter fina käder men jag vill inte klä mig i dem, för jag känner mig för tjock. Vill bara resa bort en månad och komma tillbaka med sen snyggaste kroppen ever!
Så nu har jag satt upp ett nytt Diet schema som jag tror kommer passa mig perfekt. Höres, kan inte sitta här och prata måste träna lite nu! under tiden kan ni titta på lite bilder från i söndags när jag var ute med Prinsessan♥








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0