slappar lördag!

Jag vill inte hellre än att åka in till stan och ha kul. Först och främst kan jag inte pga att jag är hundvakt, visst kan Sesi åka med in till stan, för de andra mår jag fortfarande inte bra! jag är inte sjuk men jag känner mig sjuk. Lixom illamående hela tin! Nästan så att man vill stoppa fingrarna i halsen och spy.
Sesi ligger vid mina fötter och är glad! Hon har nämligen fått ett hundben att gnaga på. Tror att jag ska ta bort det från henne snart så att inte hela försvinner. Hundben är bra att ge till hundarna, även fast det är blodrött vid den här tiden. Tandstenen försvinner, plus att det stimulerar tuggbehovet hundar har.
Just nu tittar jag på National Geographic det undersöker flygkrachar. Jag hatar att flyga. Inte själva flygandet utat tanken på att man inte kan göra något om planet kraschar.
Så vad har jag gjort undertiden jag inte varit vid datorn?
Jo jag har bakat semlor. Det blev 11 stycken fin fina semelbullar. Vet dock inte vem jag ska bjuda semlorna på.
Ska snart slå in lite babykläder som min mamma har köpt. Min Kusin fick en liten pojke i veckan och vi ska skicka henne ett paket. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0