sen uppdatering

Jag har inte kunnat eller hunnit skriva de senaste dagarna. Har jobbat sent och igår kom jag hem kl.2 på natten.
Förlåt för det.
eftersom jag kom hem så sent går tänker jag mig att äe en semla och en kopp kaffe till frukost! Kunde inte äta min i går.
Jag blev dock lite små irriterad på att mamman i familjen sa att hon skulle komma hem runt 12, men i sjlva verket kommer hon halv 2.
Så nu har jag bara fått tre timmars sömn vilket i sin tur leder till en dag med prov stallet och ridnng. Ridningen slutar kl 10 så jag kommer vara hemma runt halv 11 i kväll. Men en sak som är bra är att jag har studiedag imorgon. så då får jag sova en stund i alla fall. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0