Golv? jag kallar det horisontell garderob

mamma hade hittat sista minuten till mig, inför i torsdags Lonson resa men så kollade vi datumet oh det var till nästa vecka! Baiis jag som blev så glad!
Sitter nu och kollar på mitt stökiga golv, men det är snarare en Horisontell garderob. Finns inget annat än kläder på mitt golv! Hoppas allt är bra med ed annars. Ska sova tidigt idag så att jag orkar upp tidigt i mirgon, ska nämligen först lämna sesi sedan åka in till stan för att gyma lite sen åka till Nynäshamn för att plugga matte.
Hörs

Kommentarer
Petra

svar jag vet inte kanske

2011-03-01 21:33:13
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0