allergisk

Snart ska jag bege mig till förskolan för att hämta Hugo. Dock har jag fått en allergiskreaktion. Jag brukar få det då och då, och jag vet inte från vad. Nu kankse jag faktist har en ide på vad som utlöste utslaggen i mina armväck. NYPONSOPPAN! Jag har nemligen druckit/ättit nyponsoppa alldelesnyss. Tänker dock inte sluta äta det bara för att jag fick ett litet kliande utslag i armväcket och nu på hakan!
Nyponsoppa FTW!
Så här ska nyponsoppa se ut! mandelbeskvier och grädde! orkade inte vispa grädden dock. så åt utan det idag.

Kommentarer
Petra

svar mm ska nu svara på frågestunden som jag ahr haft nu så det blir lite bloggande i dag. Det var ganska längesen ajg var i stockholm 2007 var jag där sist med hela familjen och jag hittar inte i stockholm jag minns att man kliver av tåget i centralaen och på tåget utanför någonstans men vet inte vart och sen gillar jag inte hellre att åka tåg ensam och så. Mina kusiner bor uppe i stockholm i huddinge rachidi heter dom min ena kusin adam är känd i hokeyn där uppe.

2011-03-01 16:53:45
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Oskar

Hej hej, jättefin blogg, väldigt intressant och så. Älskar verkligen nyponsoppa. Kolla gärna min blogg om du vill! :)

OskarKarlsson

2012-01-19 14:55:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0