NOT Nice

kan man hata någon för att den inte kan bestämma sig?
Fr det är just vad jag gör nu! Jag hatar den här personen eftersom han inte kan bestämma sig om vi ska ut eller inte. Ena sekunden är det ett ja sedan bir det ett nej. VAFAN... Å nu är det ett KANSKE! jag blir frustrerad och vill slå i något riktigt hårt. Eftersom han inte kunnat bestämma sig har hälften eller snarare alla hoppat av och min kväll är FÖRSTÖRD! Hatar sådanna människor. Känner ett antal nu när jag tänker efter. FYFAN oxå!
Så snälla om du läser detta och är en sådan person så ska jag säga dig snart kommer dina "vänner" att vända ryggen till.

Kommentarer
Sara Adlers

Svar: Haha, men då ska du se hennes miner ;)

2011-06-06 13:18:11
URL: http://adlers.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0