ett tag sedaan

Sorry för att jag inte skrivit på länge. Har haft en tuff helg. Har inte kännt mig så bra på sistonen som ni kanske har förstått. Idag mår jag bättre och jag har ätit mat för första gånden sedan torsdags. Fortfaradne vågar jag inte äta vissa saker. Men det löster sig. På något vis i alla fall. Det måste det göra.
Nu sitter jag och snackar med min utlänska vän erick och jag översatte en Veronica Maggios låt Välkommen in för honnom. Kan ni tänka er! Han tycket den lät helt okej.
Nä nu ska jag nog hoppa in i duchen, har bara kunnat tvätta mig i havet de senaste två dagarna som jag har spenderat ute i Roslagen på Ön.
jag måste säga att jag är ducktig som fått min kära lilla-stora hund att börja simma. Har tagit mig fem långa år för att få henne ens komma ner i vattnet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0