Dag/Två/

Idag tänkte jag sammanfatta dagen med lite bilder. Tyckte det behövdes efter alla tråkiga inlägg.
När jag kom ner på morgonen så ligger det en död mus och flyter i vasken. Hade glömt att tappa ut diskvattnet i går kväll. Dagev var förhållandsvis lugn inge gå fem mil och sätta upp stängsel. Utan vi började dagen som vanligt. Kan jag säga som vanligt efter två dagar? jag tycker att jag kan det eftersom det känns som om jag har varit här i flera dagar. Det vi gjorde var att ta bort all hundbajs i gårdarna.. Sen gjorde vi inte så mycket mer. Tog oss säkert 1 timme om inte mer. Eftersom Sesi skriker hela dagarna, där hon sitter fast i sitt lilla hus, tog vi med henne och två andra hundar så att det fick springa  av sig. Jag fick stå på en trehjuling (hittade ingen bild på den. Tar en senare) medan Kristin tog sparken.
Det blev inte att träna fler hundar eftersom det var för varmt. Så vi fick för oss att träna lite lydnad med några hundar. (Inga kan sitt) Men vi lärde dem sitt i alla fall.
Sen så borstade vi på hundarna samt klippte klorna!
Här bor sesi på dagarna!
Sesi efter springturen! Valparna ville följa med ut i vattnet.
fina hundar!
valparna med sin dagmamma!
här bor jag och sesi helt själva.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0