dag/Ett/

Nu har jag äntligen kommit hem efter en lång dag ute i vildmarken. Som sagt min dag börjde vid nio tiden och då tog jag mig till hundgårdara och Kristin visade mig hur jag gjorde, vi vattnade hundarna (gav dem vatten) och så städade vi gårdarna. sen så åkte vi bort till fårhagen för att flytta på fåren som hade rymt. Så vi tog ner stängslet och satte upp det på ett nytt område med mer bete. Då var klockan närmare 1. Så när vi kom hem så var vi alla hungriga och trötta. Kristin ställde sig och lagade spegetti och kötfärssår. Jag åt som en häst!
Sedan var det dags för lite hund träning. Jag fick hjälpa till att sätta hundarna i spannet. Sedan åkte Christer iväg med hundarna. under tiden sydde jag och kristin ihop ett häst täcke som hade gått sönder. Sen åkte vi och satte på det.
Sen var min dag mer eller mindre slut. presis som jag är nu.
Jag håller på att laga mat. men jag kommer nog inte orka äta upp allt. Är alldeles för trött för det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0