Vad är en natt på krogen? den kan vara helt dö trist och helt UNDERBAR!!

I natt firade jag min 18-årsdag! på RIKTIGT den här gången. Bror hade ju lovat mig att han skulle ta ut mig på krogen när jag fyllde år!!! Gurrey kom hit runt 9 och så åkte vi iväg till stan! så det var jag, bror och Gurrey in till Östermalmstorg och gick till Spit fire! en Irlänsk pup till utseendet men ja det är en pub. Där träffade vi gurrey och brors krogkompis. Jag började med en öl! eller den var lika stor som två öl! Sen beställde krogkompisen/bartenden shots till alla! Jag fick en Tison/flatline de kom in med ett glas mjölk till mig oxå! så min första shot ever innehåller lakrissprit, tuqila och tabasco. Den var god men jävligt stark därifrån kommer mjölken in! Sen gick vi in på oxid där det var fult ös. där drack jag en hel del. Innan vi tog oss vidare till lougth så åkte vi till söder för att gå in på en pup, och hälsa lite på tyresöfolket. När vi kom till lougth så var kön lång. kändes fantastiskt att gå förbi hela kön. Jag rekomenderar starkt alla dessa ställerna, dock finns det en hake, och det är oxid. Bra klubb, men bara en massa "nyrika" Ötermalmare. Eller det beror på hur vi ser det så klart, jag är inget fan av musiken och ja människorna. Thihi
I alla fall, kvällen slutade med att vi åkte "taxi" till Tyresö för efterfest. Jag var dock mega trött och somnade i soffan :P
flatline

Kommentarer
Petra

låter som du hade det roligt

2011-01-31 00:30:20
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0