Män som hatar kvinnor!

Nu har jag precis tittat klar på de två första delarna i Män som hatar kvinnor!
Den filmen är BRUTAL men så jäfla bra! Om ni inte har sett den så måste ni!
Jag hade faktiskt inte några större förväntningar på filmen eftersom, hör mina fördomar, den är svensk. Men nu när jag har sätt den kan jag förstå varför folket gillar den!
Många (enligt mitt tycke) svenska filmer är mer eller mindre en så kalla Tack och adjö film. Men ibland dyker guldklimpar upp så som Snapphanar, i denna skattkista ligger bara de allra bästa filmerna. Samlingen är ennu inte fullbodad, men jag har mina smaragder, så som Mitt liv som hund, Snapphanar, En kille och en tjej, Jag är med barn, Arn och nu även Män som hatar kvinnor. Denna lista kan dock göras lång.
PS: ge gärna tips på fler filmer som jag borde se!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0