kom just hem

Jag börjar inte fören kl 12:20 idag, men jag var ändå uppe vid 6 :P Tyckte det var dags att träna, så jag åkte till gymet!
Det är mega mysigt att träna på morgonen, plus att mitt gym, där jag går och tränar, är fett "mysigt", idag blev det konditions träning och stretchning  som gällde! Jag måste hålla mig någorlunda smidig till dansen! Att stretcha är min favorit del i all träning! Det är en skönsmärta i musklerna när man tänjer ut!
Om ni vill börja gyma och vill få ut mycket för pengarna så rekommenderar jag World class. Det ingår, i alla fall mitt gymkort, 4 PT tillfällen (PT=personlig tränare), frukost ingår varje vardagsmorgon, alla kurser och pass, 15 minuter solarium tid och så klart ta med en kompis och provträna tillfällen. Allt detta för 300 kronor i månaden. Ut över detta kan man beställa olika behandlingar, så som massage!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0