i'll give everything!

Ja ni! kanske ska säga att jag sitter och skriver på min nya dator! det är en PC. Fatta vad glad jag är över att jag bestämde mig för att köpa den! har spenderat en timme på att läsa igenom de bloggar jag följer. Ibland är det jobbigt när man inte uppdaterat sig på dagar! Men nu har jag acces till min data var jag än är i huset!
Funderar på att ringa kommunen och fråga om sommarjobb! Jag är lite sent ute dock. Men vi får se vad det hamnar.
Jag har så många dagens fail att berätta men jag kommer inte på något bra sätt att skriva dem på.
Mission:
Veckans inköp kommer att bli, en dator väska så att jag kan transportera dator utan att den går sönder. sen kommer det bli att köpa nytt puder, min kaka gick sönder :( hatar när det händer. måste köpa remover-servetter som man kan ha med sig när man går ut, så ifall man sover över hos någon så är det lätt att få bort sminket. Måste även ringa Anna och be henne om att jag behöver hårprodukter. Anna är min nya frisör, jag övergav Micke min förra frisör. Mamma går dit fortfarande dock. Han är duktig och allt så men jag villa ha förändring! Jag måste även köpa in någon bra outfit som jag kan ha på mig nästa krogbesök. :P
ha det gott :) <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0