HEMMA!

Detta va en kväll att minnas! Som i inläggent innan så berättade jag att jag satt på SevenEleven och väntade på att en film skulle börja. Vi hade allt kul. På 7i11 som jag skrev öppnade jag mitt paket! Det var inte alls vad jag hade trott att jag skulle få.
1a gissningen: En vattenpipa!
2a gissningen: En chokladfontän.
Hur fasiken kom jag fram till dessa vilda gissningar? fråga inte mig! Kanske för att man alltid kan vänta sig det mest oväntade när mann är med Mupz och Prinsessan. Så när jag nu öppnade mitt STORA klumpiga paket blev jag ställd!
Jag fick!
Ghu, jag av alla personer i världen fick ett schackspel med shotsglas! HAHA fatta ironin! Jag är den minst utav den sämsta schack spelaren i världen, Den enda pjäsen jag kan är hästen! haha plus att det är ett shots spel. Jag som aldrig någonsin har fört alkohol till mina läppar. Men om man ska dricka så ska man väl göra det med stil ;)
Dagens skämt:
Mupz har värsta jetlaggen, för henne är det nu 6 på morgonen. Så efter två redbull och en stor kaffe, var samtalsämmnet inte det bästa. detta händer i kön till popcornen på biografen.
Mups: - Det var världens sötaste hund i Tailand...Den trasslade in sig bland massa bordsben.
Jag: lång betänke tid: - Va hur lång var den hunden?
Mupz: I kopplet, den trassla in sig i kopplet!
Jag och Mupz står dubbelvikta av skratt. Undertiden tittar Prinsessan på oss med förundran.

Prinsessan: - vad har jag missat?
Ännu mer garv!

När jag, Mups och Prinsessan är i görningen, kan inget stoppa oss. Vi är oövervinnliga. Man kan kalla oss flummpatrollen! Å som Prinsessan nämnde ett antal ggr. Man behöver ingen alkohol när man är med er!
Tack mina små änglar! löv you! Prinsessan jag kommer sakna dig när du flyttar ifrån Svea rike! Men vi ses snart när jag kommer och hälsar på dig om 8a veckor!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0