GOTT NYTT ÅR!

Hoppas ert ny års firande var roligt och lycka!
Mitt var mega nice!
Spenderade det med Erik från Falun, nu sitter han i bilen på väg hem! Så han åkte hit för att spendera nyårsafton med mig och sedan åkte han hem till sitt hus ute i skogen.
Ny års löften för min del blev typ inga! kom inte på några under själva 12 slaget! Men en sak kom jag att tänka på efter! Att jag måste Ta mig i kragen och komma iväg till gymet, å jag vill det idag! Men det är fucking stängt! :(
Så vad gjorde jag på nyår?
Jo Erik kom ju över. Ghu va det var länge sedan jag såg honom å hörde han röst. Kom att tänka på att jag har typ saknat honom lite. Hel knas.
Sedan åkte vi inte till stan för att äta. det blev en Pizza som kostade 150 kronor styck! jag trodde det skulle vara någorlunda stor pizza men när den kommer ut är den mega liten! haha men jag blev i alla fall mätt och orkade inte äta upp den. haha *Stolt*
Sen gick vi runt lite i stan och tittade runt. Erik kommenterade mina iiiiiiin hela tin och tyckte det var kul!
De han förundrade sig mest över var hur vi sthlmare kan prata med folk på bussen vi inte känner. exempel: En kille på bussen sa Gott Nytt år till alla i bussen och vi svarade tillbax. Självklarhet för mig!
När vi väl kom hem så var klockan nästan 10! Vilket inebar Junior VM Sverige-Kanada det blev 6-5 till Sverige!
Fatta vad nagelbitande matchen var!
http://usport.se/2011/01/hojdpunkter-kanada-sverige-5-6/
Jag och Erik somnade inte fören på små timmarna! typ runt 4.
Bästa nyårs afton på länge!
Nu är hela familjen hemma och huset är inte tomt längre :/

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0