god morgon Sverige!

Haha jag är uppe och går på mina fötter! KONSTIGT. Jag som har sovit till minst 12 innan jag går upp.
Dagens mission är att göra lite fysik, innan jag åker till stallet för att rida! Det kommer ju gå så där nu när pappa eller bror inte är här och kan hjälpa mig!
Det är bara jag och Sesi hemma. scary shit, undra om päronen tror att jag ska gå ut med henne oxå?
Nä de kommer väl hem snart från IKEA, skulle köpa något tyg typ :P
SHIT! DE ÄR HEMMA!  Jag hör steg på mellanvåningen! :O
ha det gött!

Kommentarer
Jolline

sv: "liftarens guide till galaxen" har jag inte läst, haha. :P

Ja det hade faktiskt varit trist utan riktiga instrument!

Haha, ja nu har jag sett JätteMånga som skriver som jag alltid gjort! :P

2011-01-09 10:38:42
URL: http://jolline.blogg.se/
nicklas

yeah!! :)

2011-01-09 11:02:54
URL: http://fejkadblond.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0