En jobbig morron!

Vem har inte ångest att gå tillbax till skolan? JAG HAR MEGA ångest!
Satt just och åt min frukost och funderade på hur jag skulle få med mig alla böcker till skolan!
Å det mest jobbig är att skolan har trådlöst Internet men ELEVSKYDDAT, vilket är mega piss för då kan jag inte blogga i skolan!  Fuck face! Men jag får blogga när jag kommer hem och berätta om hur intressant min dag har varit! Min sista dag som 17åring!
låter typ deprimerande! Å det är det oxå!
Jag känner för att vara på dryghumör just nu :)
Pöss kram

Kommentarer
Jolline

Jaså, blir du myndig i morgon! Grattis i förskott!



sv: Jaså har filmen gått på tv under julen. Ja jag kollar inte så mycket på tv.

2011-01-10 13:05:57
URL: http://jolline.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0