Då är det dags för fredags mys

Har varit med Knas  idag, Jag åkte till Fiskis för att träffa honom. Jag tycker det är läskigt att vara där! Inte var jag brukar hänga. Jag blir alltid lika glad att träffa min Knasboll. Är det möjligt att Älska någon utan att Älska den på det viset! Visst hugger det till i mitt hjärta när han berättar om allt. Visst vill jag kunna göra mer än var jag gjort hittills. Det är stunder som denna som jag verkligen börjar se vad jag egentligen har, å hur mycket jag borde uppskatta det jag har.
I alla fall. Vi gick in på puben där i och jag köpte för första gången alkohol.  :O stort! Jag köpte en stor stark till Knas och till mig en alkoläsk.
Nu är jag hemma och kommer från en för mig vanlig middag med hela familjen sittande runt bordet och prata. Detta är inte en självklarhet för alla har jag börjat förstå nu.
Fett läskigt det som hände idag, jag står och väntar på bussen i Tyresö, och som vanligt lyssnar jag på musik. Plötsligt börjar det knastra i öronen och jag fick STÖTAR! Det gjorde så jäfla ont att jag tog ut dem, är det inte olagligt att de ska ge ifrån sig stötar? Så jag satt hela vägen till Fiskis utan musik i mina öron! KATASTROF! Så det första jag gör när jag upptäcker att jag fått stötar är att smsa min kära far. Fick ett roligt sms tillbaka
Sänk volymen! HAHA
Min pappa har börjat få humor, när det gäller sms, så sött. Vanligtvis brukar det vara, när ska jag hämta dig? Framme? ok! sms aldrig någonsin har jag sett ordet HAHA.
Nä nu ska jag hoppa ner i ett bad och pröva mitt nya badskum och tända en massa ljus och ligga och lyssna på musik, synd att jag inte kan lyssna på min Ipod längre pga hörlurarna!
Min kompis Ina linkade en sak på facebook ganska cool video. Kunde inte bedda in den så här är linken

Kommentarer
Petra

vore tackam om du kunde läsa mitt senaste inlägg och svara på frågan.

2011-01-21 22:25:52
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
EpicWaste

sv: ah fundera också mycke över just den, men vill endå testa något annorlunda, något som inte många har:/

2011-01-22 15:30:45
URL: http://epicwaste.blogg.se/
FATMA | underhållning

Äntligen helg, med massa kul ;D

2011-01-22 15:47:27
URL: http://fatmas.blogg.se/
Thaura*

Åh, älskar sådan där choklad! :)

2011-01-22 17:34:31
URL: http://croftsoft.blogg.se/
ameena - skånes största blogg

heej hjärtat hur är det ? <3

2011-01-23 12:44:55
URL: http://ameeena.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0