Äntligen!

Nu har jag äntligen köpt mig min Vad-har-hänt-idag-bok
Älskar gamla pinupa bilder:
Titta hon har till och med Tåspets skor! Man man ser att hon inte är en ballerina! haha
Här i skriver jag korta indrag om vad jag har gjort under dagen. Så kan jag hålla koll på vad jag har gjort under året!
Jag har en annorlunda hobby. Jag älskar nämligen böcker, och att fylla i böcker.
Jag har en "vanlig" dagbok där jag skriver långa och invecklade texter om dagen. (Bara om jag är utomlands eller något viktit har hänt!)
Jag har min filofax som följer med mig var jag än går.
Har min hemliga ROSA bok som jag skriver hemlisar i!
Har även en bok som jag döpt till BARA MIN BOK. Där i skriver jag kvalster och dikter! BARA MIN BOK ligger alltid vid min säng för man vet aldrig när idéer kommer till än. Mina idéer kommer oftast precis innan jag ska somna!
Det enda som fattas nu är en Fyll i bok om mina vänner :)
Ha det gott så länge ska ut i slask vädret med hunden Sesi! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0