tårar.

Nu har jag tittat klar på den film jag har sett så många ggr att jag har slutat räkna! Jag börjar alltid gråta i samma scen varenda gång. Det finns inte många filmer jag gråter till, så det är ett under att jag alltid gråter till denna film.


HAHAHA Skrattar på mig! Kolla trean! Det är Bring it on: figth to the final, snacka om att vara en komiskfilm. Dåligt skådespel till tusen och allt är så himmlans överdrivet.  Nu ska jag göra något annat, vet inte vad. Men något blir det i alla fall, troligen kommer jag att titta på tv resten av kvällen.

Kommentarer
Petra

har en fråga angående idkort när man ska handla typ tobak,alkohol ska man räcka fram kortet till den som sitter i kassan eller bara hålla den så den ser att jag är 18 och när man beställer alkohol lägger man fram den då?

2011-02-12 21:45:52
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0