SNOW DAY!!!!

Snödag!!! Kommer ingen vart! Bussarna i Nacka och tyresö är inställda!
Kaos fredag!!
Mamma och pappa tyckte jag kunde ta skidorna til skolan, visst det skulle ha mig 20 minuter till skolan, Men gha jag är inte från norrland, inte idag i allafall.
Jag är inte särskillt duktig på långfärdsskidor. Fast om jag får draghjälp utav Sesi klarar jag mig galant!
Förra vintern fick mamma något som kallas snölås i julklapp. Måste bara säga att de är en yberbra uppfinning, du kan pulsa i snön utan att behöva sätta på dig överdragsbyxor. Så till alla er hundägare och andra som bor där det finns mycket snö rekomenderar jag stort snölås!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0