Palla

Jag gick och la mig vid nio tiden igår och kan verkligen inte förstå hur jag lyckades med att försova mig! Jag är fortfarande trött men troligen är jag mest skoltrött vill hem och sova hela dagen, i veckor, månader. Varför kan man inte uppfinna ett tuggummmi som man tuggar och så kan man allt. Eller göra som de gör i Tillbaka till Vintergatan där man sätter sig i en maskin och blir Brainstreamad och vips så kan du allt!
   Sitter i datasalen och fördriver tiden, då vi har en halvtimmas rast! Måste verkligen tvätta händerna när jag skrivit klart detta inlägg. Eftersom tangenterna är mega äkliga! Man känner verkligen smuttsen varje gång man trycker ner en tangent.

Kommentarer
Petra

hoppas du blir bättre<3

2011-02-09 12:47:21
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0