nu har jag tröttnat igen!

Jag har tröttnat på min header igen! HAHA skulle vilja ha orken till att byta varje vecka. Att ha samma ork, och driv kraft som jag har när jag "nestrar" på helgerna typ några gånger om året då jag får med hela familjen att hjälpa mig möblera om. Just nu ska jag möblera om mitt rum! Började i helgen men blev inte klar. Nästa stora projekt är att renovera min övervåning! Så det ska jag göra under nästa lov!
Jag har slagit var med pappa om att jag kan riva och bygga upp en egen vägg haha. Så vi får se hur det blir. Kommer säkert sluta med att han gör allt själv. haha. Men när det kommer till att tapetsera så klarar jag mig själv! Så där blir han nog glad!  xD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0