nelly

Sitter hemma och ha precis stigit upp ur sängen. Är sjuk :(
Jag har kommit fram till att Nelly är en skitbra hemsida att köpa kläder ifrån! Så när mamma kommer hem ska vi se om hon tycker mitt val av ny festklänning är bra!  :P
Funderar på att göra läxan oxå! men om jag känner mig själv så kommer jag sitta här eller framför tv:n hela dagen!
Ibland är det skönt att vara sjuk i alla fall när man inte känner hunger. Lixom min köldkörtel brukar bli bortbedövad av halsont och då känner jag ingen hunger! Vilket är fallet nu! Jag vill inte äta!

Kommentarer
Anna

Sv: Tack detsamma! :)

Ja, jag tycker det har blivit lite så på senaste tiden att det känns lite "nördigt" att gå på biblioteket och låna böcker, men vem bryr sig? Jag älskar böcker! :D

2011-02-01 13:52:01
URL: http://annalds.blogg.se/
Anna

Sv: Nej, tycker folk som inte läser alls missar så himla mycket! Det är en hel värld, bara man hittar rätt böcker :)

2011-02-01 15:20:54
URL: http://annalds.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0