life is not a nitendo game

Jag lyssnade på en låt, det är nog den ända låten jag inte har kollat texten till på min spellista på spotify,(Har aldrig riktigt lyssnat på texten till den eftersom jag inte varit så intresserad att lära mig den) undertiden noppra jag ögonbrynen. Vips helt random i mitten av låten dyker meningen Life is not a nitendo game! upp och då slog det mig! Det är ju fan sant! Man får bara en chans när det väl gäller. Du kan inte bara trycka på Restart och tro att allt kommer bli bra.
Det är dock synd att man inte kunde ha en Restart knapp och börja om när man tycker att situationen är obehaglig. Har en del situationer som jag skulle vilja göra om, men om jag skulle göra det så skulle inte mitt motto: regret nothing, 'cause in the end it's what makes you into the person you are.
Röran jag framkallar varje morgon efter att ha sminkat mig. Så även idag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0