Jag känner mig för att vara dryg och dum idag!

Sitter hemma i min ensamhet och gör absolut inget! Jo jag bloggar ju! Har precis läst igenom en hel drös av inlägg, och nu känner jag mig på humör för att skvallerblogga. Jag blev så entusiastisk av att läsa dessa inlägga att den dumma Ullis bubblade upp.
Igentligen tycker jag synd om henne. Att hennes nu föredetta pojkvän och trolovade, gjorde slut med henne. Vill bara säga att alla killar är lika dana, så kom inte och tro att en kille vid 18 är redo att binda sig vid den åldern. Det är stort att han ens stod vid hennes sida undet graviditeten och förlossningen, och månaderna efter det.

Det roliga här är att killar mognar när de är runt 25 och uppot, innan dess är det bara gå från säng till säng som gäller, Å när vi tjejer är över 25 är våra bästa år nästan förbi när det gäller att ha chansen att bli gravid, över 30 är det mer eller mindre faligt att ens skaffa barn, det kan bli komplikationer. Så det ligger ingen som helst moral i att gifta sig med en kille som är lika gammal eller några år äldre än dig eller att ens skaffa barn när du är i tånnåren. Så om du i så fall vill ha barn tidigt, och passa på medan du kan, och sammtidigt vill att killen kanske i framtiden ska bli din man så måste du satsa på en mycket älddre kille. (Jag har inget emot unga mödrar, tycker det är mer eller mindre coolt, och visst är jag lite avis på er som är det.)
Med orden Alla killar är KRÄK, men vi kan inte leva utan dem. Sammanfattar jag detta inlägg.

Kommentarer
Petra

okej ja det kan vi göra. mitt internet funkade inte innan fick ringa runt lite i mitt samhälle och frågade dom men deras internet var oockså fel på så tur att jag inte hade gjort något dumt på datorn men nu lär det funka

2011-02-12 19:35:39
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0