Hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem! Det finns inget härliare än att komma hem. Som sagt var jag i Norrtälje, den döda staden på Söndagar. Inte ens H&M var öppet! HAHA
Jag, Mamma och Pappa åkte till Norrtälje för att hälsa på Farmor. Jag älskar min 90 snart 91åriga Farmor. Hon har världens humor och man tror inte att hon är så gammal som hon är.
Jag tog lite bilder som jag tänkte ladda upp, jag och mamma tog en promenad med Sesi på stan och då passade jag på att ta lite bilder.

Jag borde även ta lite Före och Efter bilder på mitt rum! Nu ska nämligen SKRIVBORDET ut! Äntligen!


Kommentarer
Petra

vart bor du?

2011-02-06 17:38:49
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0