Ge dina kläder ett lyft!

Jag tror många känner igen sig: (se bild) att vissa kläder har förmågan att noppa upp sig efter några tvättar.
Jag har en lösning på problemet!
Många av oss tjejer har nog några gamla engångsrakhyvlar liggandes någonstans i huset. Jag tror några av er håller med mig när jag säger att man bara använder dem i extrema nödfall. Nu finns det äntligen ett bra användningsområde för dessa:
Du tar ditt noppriga plagg och använder rakhyveln och rakar bort dem, tar sig en liten tid men resultatet blir att plagget gott om som ny.  Jag använder mig även av en klisterrulle för att fånga upp de som lossnar.
Detta är saker du oftast har hemma så nästa gång du behöver fixa ett plagg så behöver du inte åka till Teknikmagasinet och köpa dig en Noppa bort, som fungerar på samma vis.

Kommentarer
Petra

vad kul att du ville´vara med

2011-02-11 13:05:38
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0