FÖRLÅT

förlåt att jag inget skrivit. Har nämligen inte fått i gång internet i helgen. Så jag har inte kunnat göra något med min dator.
Jag har precis kommit hem och är trött som bara den och vill inget annat än att sova. borde göra uppgifterna inför provet imorgon, men jag är för trött och när jag försöker läsa vad jag ska göra förvandlas orden till kinesiska. Kanske borde gå och lägga mig.
Om helgen, Jag kommer berätta och skriva mer om det imorgon men tills dess kan ni sitta och stirra på denna bild.


Bilden är tagen på Chalmers vid halv 3 tiden när vi skulle börja dra oss hemmot. Älsta bror tvingade mig att smaka en så kalla Z-burgare.

Kommentarer
Petra

tack så mkt för hjälpen

2011-02-20 22:14:33
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0