Det finns inget som gör mig nöjd

Idag var jag i Sickla och jag hittade inget alls!! letade efter en ny Kamera väska, hittade ingen som passade mig. Letade efter en Datorväska, hittade än men den var en 13" vilket inte duger när jag har en 15"4 stor dator! Fick dock tag på impulsköp av nagellack. vilket jag verkligen inte behövde :P Köpte även en ögon-smink remover.
ROSA!!!
Jag vet inte om jag har köpt rätt, har använt mig av Marry K och Dior förut. Dior's var underbar tills jag bytte mascara! Den funkade tyvärr inte på sin egna mascara! Fett fail! Så nu ska jag pröva den jag lånade hos Nadiija efter jag varit ute! Vi får se hur den funkar.

Nu ska jag äta, min middag består av mini keso, några skivor rökt lax och sallad. Vill inte äta samma som mamma och pappa, de ska äta laxpasta det är typ röktlax som man rör ser i en sås som man blandar i pasta!
Efter maten ska jag ta bort det nagellack jag har på mig och inviga mitt nya.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0