vi börjar med lördagen!

I lördags var det en vanlig dag. Til att brja med i alla fall. Vi började med rivningen. Eller förberedde oss för att börja riva! Så vi vindsstädade.
Sen så började jag göra mig iordning för att åka hem till Sten, hon skulle ha tjejmiddag. jag träffade Corre på bussen och vi begav oss på en liten rundtur inna vi begav oss till middagen.
Vi hade en dunder fin middag. Dock blev jag skrämd till döds nästan.
Sten bor nämligen i ett spökhus. Eller hon tror känner inte av det men hennes mamma har. Jag tror på spöken men jag är inte rädd för dem. Visst det är okej så länge de inte rör vid än. Det som hände var: att när jag stod över köksbordet och tände ljusen på tårtan så var det någon som kliade/pillade mig i håret. Jag tyckte det var skönt så jag frågade Corre om det var hon, men hon sa nej. Corre stod med ryggen mot mig och var i en djup koversation med en anna tjej.
hon frågade mig varför jag frågade henne, och så berättade jag att det var någon som kliade mig i håret så här, och så visade jag henne. Hon bha adet var inte jag. Och så tittade hon på mig så där undrande, och det var då det slog mig!
Det var ingen mänsklig berörelse.
Senare på kvällen vid 2 tog jag och Corre taxin hem.
jag och Corre
Fina småflickor
min favobild för kvällen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0