skador händer lätt!

Har varit i stallet idag! har ock skadat min högerhand. Klämde mig i en hasp, skulle öppna den 6 meters höga ridhusdörren. Haspen var trög men när den lossnaade så for jag in med handen i en metall hake.
Jag sa aj! Men som den härdade stalltjej jag är så struntade jag i det och fortsatte med att fixa det jag höll på med. När barnen sedan hade börjat gå ut med sin hästar så tittade jag på min hand och såg att den var helt blå. Så jag tog min tid innan jag kom till vattenkranen för att skölja av den!
(blåmärket som sträcker sig halva handflatan syns inte värst bra på denna bild.)
Nu ska jag ladda över lite videoklipp som jag och några vänner gjorde i stallet. Ska klippa ihop dem och sedan lägga upp den här så att ni kan få se.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0