Ny morgon!

idag kommer min bror hem! Fy så kul! :) Men innan han kommer, så måste jag ha hunnit städa hela övervåningen. Å det kommer ta mig 100 år. När jag väl städar så städar jag på riktigt med damsugning och moppning. Jag funderar på om jag ska börja med mitt projekt. Har ett nytt projekt att utföra. Kan ni gissa?
Jag ska klä in ett antal jättefula galjar som jag tänkte hänga mina BH:ar på. Fett fina de kommer att bli.

Blev ännu en sen kväll. Var ute ute med några av mina kompisar från stallet och grillade i flaten. Det kom dit en massa folk. Å av alla personer som jag minst anat skulle komma kom dit! Han är min barndomskompis och jag bha VAD GÖR DU HÄR!?
Vi hade det i allafall trevligt ute i skogen vid vattnet runt brasan. Kom dock hem och luktade mega mycket rök. Ska nog kasta ut kläädera ur huset.
Nä nu ska jag börja städa! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0