kycklingen står i ugnen.

sitter här nu medan kycklingen blir klar i ugnen. Min kost för tillfället är strikt men god.
Frukost: fruktsallad eller smoothe med 50g nötter
lunch: en mango, och knäckebröd (eller det som serveras i skolan)
Middag: sallad med kykling

Dagen har i stortsett varit prima! Dansade i morse som vanligt. sedan åkte jag till Sickla och träffade mamma för att handla mat. Som vanligt slutar det med att vi kom ut med påsar i alla händer med käder. Efter maten ska jag bege mig hem till min kära vän Nadija från och med nu (Nadisen) vi ska ha en mysig tjej lördagskväll med film och girltalk. vi båda behöver verkligen prata ut.
Ha en fortsatt bra helg! KRAM

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0