kvinnor har ett bästföre datum.

Timmglas! Det bästa sättet att se livet på.
Ni vet den där filmen Good luck Chuck! Känns som att jag har fått samma förbannelse över mig som han har. Ännu ett ex har hittat sin framtida tjej. Eller de har förlovat sig. Visst är jag glad för han efter allt han genom gått, men ändå är man fett avundsjuk.
Varför är det alltid så för mig? Just nu känns det som om jag aldrig kommer hitta någon. Jag vill inte hitta min livspartner än. Känns lite för tidigt. Men man vill ju bli älskad för den man är. Inte bara one-nigth-stand.
Visst jag hatar kärlek, men endå så vill jag inget hellre än att bli älskad.
Det är inte alltid så att man hittar sin partner. Men jag vill verkligen inte bli en av de där 50 åriga kvinnorna som inte har hittat sin blivande man, och när det väl hittar någon så är det försent att skaffa barn.
Här om dagen såg jag på  How I met your mother. Å det jag kommer ihåg var när de sitter på puben och disskuterar tjejer och att de har ett bästföre datum. Varför kommer jag ihåg detta? Jo kanske bara för att det är sant.
Så, snart är det klippt för oss tjejer!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0