Jag vill inte vara din fångvaktarrinna

Hemma från landet! Har varit ute på Ön hela helgen! Älskar roslagens famn! funderar på att köpa ett mobiltbreband! Så att jag kan blogga från landet! tog en hel del bilder ute på ön. lekte lite med mitt Teleobjektiv.
Helgen har varit underbar, Igår åt jag Påskmiddag med min Fasters familj. hur kul som helst att träffa mina underbara kusiner! På kvällen efter middagen så stannade jag kvar i deras hus och spelade Kort. Vi spelade kung och slav och sedan bluffstop. Jag suger på bluffstop! Synd är det bara att inte mina kompisar gillar sällskapsspel.
Blåasippor!

Kolla vad som låg utanför dörren! Hela Ekgrenen hade blåst i backen, jävligt tur att den inte träffade huset.

Sesi blev jätteglad när hon hittade en Hartass. Jag bha BLÄ! LOSS!!!!


Sesi är glad att få gå lös, och kunna sova ute. Hon får äntligen vara en riktig hund utan koppel!


Gandi tog årets första dopp.


Gullig!!


oj en fotograf


Denna är över 100 år gammal. Satt på min farfars fars bröllopstårta.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0