2010

Hoppas alla har det bra där ute i Svea rike!
Nu är det inte långt kvar på året och jag tänkte sammanfatta det!


Januari:

Jag fyller 17år


Februari:
en massa med prov!

Mars:
Farmor 90 år
och en begravning.
RIP Hoffe <3
Träffade Eric blev pojk- och flickvän den 29

April:
40 graders feber under påsklovet
Förhållandet tog slut

maj:
orolig över vikten. börjar banta!


Juni:
sommarlov!
var hästskötare på en W.E tävling.
Åker på Festival! West Coast Riot och Melat town

Juli:
Makedonien med S! En oförglömlig resa! Två tjejer på en resa tillsammans!
Augusti:
Kusin Mika gifter sig!

September:
Prinsessan fyller år!
Oktober:
Åkte till Prag och sov på de hotell där min mamma bodde när hon var liten.
November:
Nadisen fyller år!
Sum 41 konsert i sthlm <3 <3 <3 <3
December:
Julafton!
Med dessa bilder sammanfattar jag året som har gått!
Men en bild måste upp! Det är bilden på min stöd pelare! Hon som fått mig att gå upp på morgonen, hon som alltid funnis där när jag behöver tröst! Om jag hade de där 60 000+ kronorna skulle du ha varit min för så länge sedan! Fast jag är glad att du alltid finns där i stallet. Jag älskar dig oavsett att du nu har blivit blind på höger öga, du reser fortfarande ditt vackra huvud när du hör mina fotsteg i stallgången och tittar på mig över spiltväggen (det värmer i hjärtat). Jag älskar dig Fast du kan vara en ragata i spiltan. För du finns alltid där. Du är min trognaste vän!
KANIA <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0