A night to remember <3 <3

I'm full ( jag är full "i magen")
Jag har ätigt så att jag spricker! haha!
Idag vaknade jag hos S. Vi hade ett sex in the city maraton i går kväll. Eller Snarare skulle, vi somnade nästan efter 5 avsnittet på sesong 2 i våra respektive soffor.
Så vad har hänt idag då?
Vid 12 tiden kom jag iväg från S och skulle ta mig till gymet! Snacka om att jag var blond när jag tog bussen åt fel håll! haha Men till slut kom jag fram och kom inte ut från gymet förrän 2,5 timmar senare! Fatta va skörnt att gyma!

Senare på kvällen åkte jag hem till Prinsessan men till min stora förvåning var hon inte hemma när jag knackade på dörren. Hon hade tagit med sina fötter och sprungit över till grannen för att dra ut ett fotto. Så undertiden stod jag i köket medan hennes mamma stod och baka och under tiden var jag social. Under tiden som Prinsessan slog in sina inköpta julklappar tog jag mig friheten att undersköka hennes Locktång/vågtång! Å som den Naturvetaren jag är blev det en labbraport om den.


Bakrund: Hade inget bättre för mig
Hypotes: Håret blir vågit.
Utförande: värmde tången, och använde den på mitt hår.
Resultat: Lyckat!
Diskussion: Den hoppar vi över :P
Slutsats: Det blev som sagt lyckat och fint. men det är ju bara vågor, du kan lika gärna sova  med inbakade flätor och få samma resultat :P

Efter det åkte vi till Sickla för att käka middad, vid det här laget var klockan runt åtta och ingen av oss var hungrig, men endå beställde vi båda in en hamburgare var! haha
Snacka om att känna sig Full i magen! Känns nästan som att det inte kommer bli någon mat för mig på en vecka!
Under tiden vi väntade på maten fick jag öppna min julklapp! Jag öppnar den och ser HELT RANDOM!
Jag tänkte helt OMG en bok som har mitt ord som titel! det är fucking helt RANDOM! Snacka om att jag e über glad Prinsessan TACK!! Nu måste jag se till att hennes paket hinner bli klart inna Julafton!

Dagens sjukaste: Var när hamburger kocken frågar om mitt nummer! hahahhaha omg! sjunka lågt! Inte okej!

Ha det gött på fortsättningen av denna lördag!



Kommentarer
Prinsessan

du är såå supermegasöt att jag typ döör, och lägg märke till att båda använder ordet yber när vi beskriver varann, fast det är dock så att du stavar det rätt <3 puss

2010-12-18 23:07:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0