Skid tur!

Idag vaknade jag tidigt. Vid 8:a att vara exakt. Hoppade upp och åt frukost med mamma och pappa. dagens frukost blev inte frukt utan turkisk yoghurt med kuddar och kiwi. Det var min vanliga frukost i över 6 månader men nu har jag slutat äta frukost. eller jag måste ju äta något så det blir alltid fruktsallad, ingen näring i det dock. Men jag klarar mig på det till middagen.
Så idag när jag åt min yoghurt till frukost höll jag på att spy, man blev äckligt mätt. Så tror inte att det blir det någonsin igen, eller kanske kommer vänta med att äta det.
Men i alla fall efter frukosten satte jag på mig min julklapp (underställs tröjan) för att vi skulle ut i spåren i nacka skogen för att åka skidor!
Sesi min kära lilla hund Sesi, fick dra mig idag, Det gick galant! men för första gången i år har jag ramlat. Så om ni ser stora hål bredvid spåren, så är det JAG som har gjort en Face plant! haha
Sesi i sin alldeles för liten  korg! Men hon envisas med att sova den! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0