Måste man alltid ha en rubrik?

Ghu vad jobbigt!
Jag sitter här och sammanfattar året som varit alltså 2010 och kommit fram till att det varit ett hyfsat dåligt år men med några guldklimpar.
Dock har jag dragit mig tillbaka från vänner, eller snarare glidit ifrån dem! Så jag har mig själv att skylla! Men Men.
I mitt letande efter fina bilder från året, fick det mig att lämna den nya datorn för att gå in och säkerhetskopiera alla bilderna på den gamla sega datorn som har en betänketid på 30 sekunder. Det ska ta 58 minuter att ladda över alla bilderna! Snacka om seg dator! Fast ska säga att den har varit min bästa vän i många år så den måste få credit för det!
Ha det gött så kommer sammanfattningen snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0