JULEN är inte över än :)

hela mitt rum är fullt med tomtar! ändå tycker jag inte att det känns som jul :S

Mina underbara julklappar!



Fick en massa filmer och en Box. Filmkväll någon?



Nu kan jag och sesi gå ut och å och vara lika :P  fick den av älstastorebror :)



jag och Sesi <3



Äntligen kan jag ladda min mobil i BILEN! min kära lillestorebror gav mig en del teknologi!



som en ny webbcam, äntligen behöver jag inte dampa loss på min gamla.



Fin i håret kanske?



En NY VÄSKA! En blå Björn Borg väska!



Någon verkar ha blivigt trött på att jag snor deras underställ när jag ska till stallet! Så här fick jag något jag verkligen behövde! :)



Konstigt nog blev det bara en  CD men vad gör det när man fick en efterlängtad sådan?



Någon som vill på bio?


nya skor oxå!

Jag fick bara saker jag önskade mig! Konstigt nog fick jag inte någon av de närmare 20 böckerna jag önskade mig. Förklaringen var: Du önskade dig ingen, stod inte på listan, det som stod där var väl filmer :) Jag tror den sanna förklaringen skulle låta något som liknar detta: Du borde inte läsa så mycket som du gör, Du slutar ju prata med oss! xD (jag nemligen stäckläaser böcker och jag låser in mig på mitt rum och läser, jag läser vid matbordet, till frukost, Till och från bussen, på busen så fort jag får en ledig stund och då blir jag osocial) xD

God Annandagjul!

en Underbar jul so far!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0