dagen

GHA! Jag dör! Sitter här med näsan nertryckt i biologiboken och förstår inte vad jag ska göra! JAG verkligen Ogillar Statestik! Vi ska nemligen göra en CHI-analys om majs och klyvningstal! Är jag dum eller är det svårt?

Jag är nog bara mega trött! Knas lä mig inte sova när jag ville, utan höll mig vaken till halv 3 och sedan lykades jag övertala honom att låta mig sova. det ända jobbiga här är att jag vaknade kl.7 av att min mobil ringde och jag var tvungen att gå upp!! -.-

Så vad har jag gjort idag? Jo jag har varit ledig. :P thihi så jag åkte och klippte mig hos anna! Jag blev fett nöjd med frillan.. pappa såg som vanligt inte att jag hade vart hos frisören, även fast en desemeter hår är borta! haha. Anna berättade något intresant om mitt hår idag, och det var att de äter upp alla hårprudukter. Så äntligen har jag fått en förklaring till varför hårspray aldrig funkar i mitt hår längre än 2 minuter. HAHA! Men det är endå skönt att rishögen jag hade innan nu är borta!

ps: bild kommer snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0