vad är det att vara älskad? vad är det att älska?

Att vara älskad är att inte känna lusten att gå där ifrån
att vara älskad är att leva varje stund som den sista
att vara älskad är att känna att hans ord JAG ÄLSKAR DIG är något som kommer från härtat.
Jag är älskad av den jag älskar, och ag tror hans ord. Jag levar för hanns underbara dag, jag älskar att leva livet med honnom, vara i hans närhet, beröra hans kropp.
Han är den första killen jag kan prata med om allt, jag är inte rädd att vara mig själv inför honom. 

Att älska är att tycka om den i gott och ont, i alla väder och  alla kläder.
Att älska någn är att inte tänka på hur den ser ut, vad kompisarna ska tycka, vad omvärlden säger.
För ingen kan ta den du älskar ifrån dig, förutom dig själv, om du så som inte vågar hålla hand när ni går på stan eller pressentera den som din partner när ni är ute på fest. Det är inte att älska öppet utan att älska i smyg eller ännu bättre att det är någn du inte e seriös med.
Och om man bara säger ag älskar dig i sängen betyder det att den inte äskar dig på något annat vis än när ni är i sägen.
Även om du menar att du Älskar denna persion utan för den privata delen. an det misstokas..... så ett litet tipps säg att du älskar den persion på olika ställen, på bussen, vid matbordet när ni träffas när ni säger hej då, du kan till och med säga det när ni älskar om du har sagt det på andra ställen. 


Jag Älskar honnom så mycket, och jag e berädd att visa honom för omvärlden... jag vill att detta ska vara seriöst och att våra själar förenas någon gång!
Livet med dig är underbart och jag känner ett borta när vi inte är tillsammans,
jag drömmer om dig helatiden, och inte bara på det viset.._:P utan oxå så som i filmerna... gå på bio, gå på tivolli när vi spelar spel flummar tillsammans eller när jag flummar..:P hahaha när vi är allmänt barnsliga..

ÄLSKAR DIG!!!!!!!  nu och för en lång tid fram över...<33333333


Kommentarer
ANNA

jag igen xD

2008-10-30 21:20:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0