du och jag 4ever

du och jag 4ever

Livet är något vi lever och inte Äger.... vi äger inte vårat egna liv vi har bara lånat det den korta tid vi lever här på jorden..... Så det gäller att man gör det bästa av det man har och det vi har kan man inte ta förgivet... eller vissa saker går att ta förgivet.... men när det kommer in på att leva inpå en annat liv... så kan stora saker hända...  som min Kära NADJA... älskar att säga "Love will tear us apart" det är ju sannt... att alltid veta att men inte kan ta något förgivet...är svårt för oss människor att fatta... så vi makes up our minds och tror att livet alltid kommer vara så här.... Bara vi.. vi tillsammans föraltid.. som världens bästa kompisar..... jag vill gärna tro det jag med men iblad tvekar jag..... fast när man väl har hittat den där kompisen man letat efter kan inget stoppa en....

Livet rullar ju alltid på...som ett hjul i en dedförsbacke... ibland går det snabbare och i bland långsamt.... och vad e mer

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0