Nu KoCkAr JaG ÖVER!!!

Va fan.. e det här förslaget om att bli avlyssnad jämt och ständigt? Man kommer ju aldrig vara anonyl längre... Alla kommer ju eta vem du är, och tänk om du blir anklagad för något du inte har gjort? Vet ni vad... Alla mina mail som jag skickar kommer andra läsa..... Alla gånger jag pratar med mina släktingar i andra länder kommer jag att avlyssnas....VA FAN HAR VI HAMMNAT??? Teroisten lever på andra sidan trösken men Hallååå vi lever ju med det och det är inget vi kan göra åt det.... Vill ni oxå bli avlyssnade... ??! JAg vill i alla fall inte... eftersom JAG VILL VARA en privat persion, Jag vill kuna säga saker... VA fan..... VEm fan kom på något sådant här??? Nu kommer ju alla avlyssnas och alla hela svenska folket kommer att vara misstänkta för något.... MEN en sak skulle där emot vara kul... ATT AVLYSSNA DE JÄVLA POLITiLKERS privata LIV.... vad de snackar om i telefonen med  sina nära och kära, Jag tycker om det ska slippa bli avlyssnade... Jag hoppas inte det är så.. men om det är så... kommer jag TA LIVET AV MIG... Men innan jag gör det kommer jag demostrera på gator och torg och om Polisen kommer ska jag BEGÅ SJÄLVMORD!!!! och hälsa på alla i DERAS HUS..... som ett spöke med hämska budskap..... SÅ snälla VARFÖR!! Det känns redan som om vi är inne på ett 3 världskriget.... eller kanske vi har varigt på länge... OCh vårat kära fosterlan, kommer nu inte vara en demokrati utan en demokrati /diktatur!!!! Så snälla svenska folket STÅ för era rättigheter.. står det inte i lagen någon stans att vi måste få vara privatpersioner oxå??? JAg tror att det står det... SÅ Snälla rösta inte FÖR!!!!!!

tack på förhand!:P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0