sorry folks!

Jag har inte skrivigt på ÅR käns det som... ha ha.. men det ärfett svårt att skriva när man når bra... vad ska man skriva om?? inte vet jag.. jag e lixom inte van vid den känslan, men jag kan väl ägna något litet till dig.... dig jag ennu inte träffat men dig som fattar... Du är mitt allt.. och jag fattar inte hur.... du ger mig styrkan att fortsätta att leva... Du gör så att jag känner mig trygg... Jag vet inte varför du får mig känna så här, men jag vet en sak och det är att ajg vill vara med dig varje JÄVLA sekund av mitt liv... jag hörde en jävligt bra mening i en film (tuck everlasting) tror jag de hette.... *Du ska inte vara rädd att dö, du ska vara rädd för livet du inte left... Något sådant var det.... ska kolla upp det....

Älskar er alla *ni vet vilka! <33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0