livet leker!

livet leker med oss ibland och det kan ju kännas som om hela världen kraschar om kring dig.. men kom ihåg att det är du som håller i tyglarna och kan bestämma reglerna helatiden... det förstod jag inte först för några dagar sedan, och nu är jag fri. Fri som en fågel i det blå!
Men i bland kan livet leka bra lekar med oss och de lekar måste vi komma ihåg.
eftersom minnen är små fläckar av tid. Tid vi inte kan hålla fasst förutom i våra minnen. minnen som kommer att betyda mycket till oss i framtiden, framtiden som vi inte kan bestämma eller veta något om...
men som sagt livet leker sin egna gång, och jag mår fett bra på grund av att jag bestämmde mig för att gjöra slut med min pöjk. han jag gillar men kan inte vara tillsammans med eftersom vi är på två helt olika ställen, så jag är fri, fri som en fågel:P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0