livet enligt oui-oui

image11



Hur faen ska jag veta hur hennes liv e??? det enda jag vet är att hon trivs i sina nya kläder i det nya vädret....Hon e min förebild.. men endå inte... ni vet va jag menar.... ?? eller?

(Detta här blir flumm skrivning eftersom jag e flum just nu! hhaha)

Ok får se... hennes morgon börjar, redan kl.00.00 men en miljon telefonsamtal från boysen hon inte vet vem... eftersom hon e så¨pass trött att hon inte orkar tänka. När klockan ringer på kl. 7 ser hon att hon har 70 missade samtal, hon hade lyckats sommna.. det är ett mirakel. hon ligger kvar i sängen och orkar inte röra på sig, vem fan ska upp så här tidigt, jag kan ju ta bussen som går senare, jag börjar ju vid 10 tiden fan, hon stannar i sängen eftersom Hennes SÄNG är hennes liv.. till stor del i alla fall. kl. 8  hon ligger kvar i sängen, men bå något underligt vis makar hon sig upp och går in i badrummet. hon ser sig i speglen och säger för sig själv med ett leende, ännu en ny morgon får se hur dagen blir.
på något underligt vis hammnar hon i sängen igen med sin mobiltelefån i handen. det är en välbekant röst på andra sidan. kl. halv 9 hon lyckas än en gån komma upp ur sängen och sätter sig framför tv.n, hon flippar mellan kanalerna för att se om det finns något vettigt. NÅgot hon aldrig gör men idag fanns inget annat. men hon bryts av MOBILEN!!!! hon rusar upp och springer in i sovrummet för att svara, hon glömde fan mobilen på sängen!!! En katastrogf!!!!! 
- hej det e jag.. svarar hon och än en gång är samtalet igång!!! fasst hon fastnade så klart i sin SÄNG!!!!!
kl. halv 10. jag orkar fan inte gå utanför dörren, jag tar nästa buss, hon plockar upp mobilen och skickar ivä'g 50 sms lika snasbbs som att säga flaggstångsknoppsputsare tio ggr.. hahah
kl. kvart i 10, jag orkar inte.. jag tar nästa buss.
på något underligt vis. lyckas hon maka ut sin rumpa och med fötterna släpande efterhenne på väg till busshållsplatsen......
Hon lyckas konstigt nog komma 30 min försenat.. hhahahahhaa fett kul!
men ledsen för det e hon inte hon är lika glad som solen utanför... som de små blommorna som tittar upp ur gräset... Hon lever varenda liten minut som det skulle vara den sista.. och hon älskar ju sin SÄNG!!!!!!!!!

vad skulle man göra utan henne?? inte vet jag... någon som är så olik att man inte kan se en enda likhet, jo kanska att vi båda är tjejer och människor.. ahhahaha men endå.. olika som bär... eller hur amn säger:P hahahaha

(jag vet att det heter lika som bär) men endå!!! hahahaha
skriv en komentar oui-oui fett kul att ha dig tillbaka:P ahhaha <333

Kommentarer
Oui-Oui

Hahahahahahahahahahahahahahahaha *asg* Ullis, du behöver inte lägga ut mitt liv på din blogg, Haha:p o min dag börjar 00.00, inte 12.00 som du skrev x) älskar dig min lilla gullunge!!:-D

2008-04-24 21:36:21
Oui-Oui

Lilla sötis, fan va kul asså, höll fan på att garva ihjäl mig, typ allt stämmer ju x) förutom att ja kollar på tv, för de gör jag inte, men resten stämde fan:-D mobilen o sängen e mitt liv, även fast deninte används för att sova i(a) Hehe:p vadå ha mig tillbaka?:p älskarej!! Puss

2008-04-24 22:03:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0