heej

nu är det äntligen FREDAG! och vad gör man på en fredag jo festar... Men jag där emot festar inte, jag dricker inte, jag e almänt tråkig. Men medan jag nu sitter här och väntar på att maten ska bli klar, kan jag ju förklara varför jag inte gör något av detta. Eller jag kan ju börja med att berätta vad som hände mig idag. Vi åkte iväg till Naturhistoriska och tittade på människan. ja det låter ju intressant. tänker du nu... men i själva verket tyckte jag, som älska att gå runt på museum att det var kul och interessant. Efter den två timmars LÅNGA (kort) tid vi spenderade där var det dags att fara vidare till stallet. Jag rider också. Det gick så himmlans super, dunder bra idag, och jag tänker att jag ska ta en privatlektion om två veckor. Men tillbaka till drickandet. Som jag sa så dricker jag inte. Till det som fick mig att börja prata om detta. Jo När jag satt på bussen från Gulmars till tyresö. träffade jag på en kompis från stallet, vi snackade lite och när vi hoppade av bussen tog jag henne under armen och så gick vi vidare men helt plötsligt sa hon:
- Har du typ druckit... och som den tjej jag e svarade jag ironiskt....
- själv klart vad annars, hahaa... va tror du!! jag har inte druckigt något. 
Hela tiden snackade hon om att jag var full.. fast jag inte var.. jag kan inte fatta varför? Men det slog mig senare eller jag frågade varför hon trode det och hon svarade:
- Ja du hänger på mig när du håller mig under armen, och du kan knapt snacka.
-Allt har sin lilla förklaring. Jag har skavsår på fötterna efter att ha gått i de här högklckade skorna och jag e trött som fan, och ja, snackandet de är bara för att jag är helt slut efter dagen....
Nu kanske du undrar varför jag inte lever livet som det flesta 15 åriga killar och tjejer gör... Det är helt klart att den biten med att bli full och förstöra lungor och lever bara för att man ska vara som alla andra inte är min grej, Jag har svårt att fatta varför, jag tycker om att vara utstött och jag gillar att vara anurlunda eftersom jag har hittat mig själv igen. Kanske inte utstött men, Jag är inte som de andra och det kommer jag inte att vara heller, jag tänker inte spela någon jag inte är. Jag är här och ingen annan stans.'!!  Jag är den Ulrika som sitter här och vilar sina trötta fötter och tänker på hur livet kommer att se ut i framtiden!
vi ses snart kära vänner!

Kommentarer
Oui-Oui

Hahaha, ja trodde att du skulle berätta om mig först x) ja bah; shit, Ullis, inte här:p räcker me att typ halva skolan vet om de xD du skriver ju skitbra sötunge - keep up the good work!!;-) love ya!! Puss

2008-04-18 21:02:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0